Tasausleikkaus harjoituspäähän 10.9.2019

Tänään tein harjoituspäähän hiusten tasausleikkauksen. Olin pessyt jo hiukset edellisenä päivänä, joten aloitin vain hiusten kastelun suihkepullolla, ja sen jälkeen tein hiuksiin ristipääjaon. Jakauksen tekemisen jälkeen aloin ottaa osista osioita, joita aloin leikkaamaan. Tärkeitä huomioitavia asioita oli pitää vetosuunta nollassa, ranne suorana ja muutenkin ergonomia. Kun olin leikannut kaikki osat, tarkistin leikkauksen takaata kallistamalla päätä eteen ja sivuilta kallistamalla päätä vastakkaiselle sivulle. Hiusten leikkaaminen oli kivaa, eikä myöskään ollut vaikein asia mitä olen tehnyt. Odotan innolla tulevia leikkauksia! 

Tässä on hiuksista otettu ennen kuva, jossa olin jo vähän kastellut hiuksia.
Tässä kuvassa on päähän tehty ristipääjako.
Tässä on ristipääjako josta olen ottanut osioita.
Viimeisenä tässä on kuva valmiista hiuksista jotka olen föönannut taipuisaksi pyöröharjalla.



Kommentit

Suositut tekstit