20.5.20 amistyle

Ammatilliset opinnot ovat mielestäni menneet hyvin. Olen saanut kaiken tehtyä ja kaikki on onnistunut ainakin jollakin tavalla. Tietenkin on niitäkin asioita, jotka eivät ihan niin helposti olekkaan onnistunut. Mielestäni olen ollut taitava tekemään vaaleita raitoja. Niitä olen tehnyt paljon, ja se on myös lempi puuhaani! Sitten taas lyhyiden naisten hiusten leikkauksissa tarvitsisin harjoitusta... Ne eivät onnistu melkeempä yhtään, vaikka kuitenkin olen saanut tehtyä tarvittavat leikkukset. Niitä lyhyitä hiuksia olisi varmasti kivempi leikatakkin, jos sen osaisi hyvin.

Toiminnassani lähellä kampaajan identiteettiä varmastikkin on se, että olen oppinut asiakaspalvelua ja se on nyt parempi mitä ennen. Osaamisessani lähempänä kampaajan identiteettiä sitten taas on raidoitukset. Niitä olen tehnyt niin paljon, rakastan niiden tekemistä ja olen kokenut aina onnistumisen niissä! Olen ylipäätänsä oppinut tuntemaan alaa jo enemmän tämäm vuoden aikana.
 Olen myös löytänyt paljon uusia tuotemerkkejä, ja lempparikseni on tullut Goldwell. Ne on mielestäni todella hyviä ja voisin käyttää niitä kokoajan!

Kehitän ammatillista osaamistani koulun opintojen ulkopuolella kosmetologin puolelta ripsienpidennysten teolla, ja parturi- kampaajan osaamistani tekemällä perheen, sukulaisten ja kavereiden hiuksia. Olen esimerkiksi leikannut monet kerrat hiuksia koulun ulkopuolella, olen tehnyt kampauksen vanhojen tansseihin ja harjoitellut lettejä kotona. Värjään myös kotona hiuksia, mutta sitä harvemmin koska kotona ei nyt mitään hyviä värejä ole.


Haluaisin onnistua tämän tyyppisessä hiustenleikkauksessa! 

Kommentit

Suositut tekstit